De klant neemt een abonnement af dat automatisch doorloopt.
De klant betaalt elke 4 weken aan BrainBoost en de klant betaalt vooruit.
Onze actuele prijzen staan op de website: https://brainboost.nl/aanbod-tarieven/.
De boekhoudperiodes van dit jaar staan onderaan dit bestand.
Hieraan kunt u zien wanneer u de incasso kunt verwachten.
Het abonnement dat afgenomen wordt door de klant kan per direct worden opgezegd. Dat betekent dat de klant bij het opzeggen van het abonnement geen opzegtermijn heeft, maar de reeds betaalde kosten ook niet meer terug kan vragen.
In de vakanties (met uitzondering van de zomervakantie) loopt het abonnement door.
Gaat de leerling op vakantie, zie afmelden = les verzetten hoe dat geregeld moet worden.
Kan een leerling niet komen vanwege ziek zijn of ander plannen hebben, zie afmelden = les verzetten hoe dat geregeld moet worden
Afmelden = les verzetten
Op tijd afmelden: Als een leerling ziek is/niet naar BrainBoost kan komen, moet hij/zij zich uiterlijk 12 uur van tevoren afmelden door te mailen naar: rooster@brainboost.nl.
Als er op tijd via deze mail is afgemeld, krijgt de klant (voor een week dat de klant wel kan komen naar BrainBoost) één of twee (hangt van de lessoort af) alternatieve lestijden als optie (kan op andere locatie binnen Amsterdam en kan bij andere docent). Mocht de klant deze tijden niet kunnen, kan de les helaas niet ingehaald worden en liggen de kosten alsnog bij de klant.
Alle lessen moeten binnen 4 weken na geldige afmelding ingehaald worden, anders vervallen de inhaallessen.
Te laat afmelden (na 12 uur van tevoren) en/of afmelding zonder mail naar rooster@brainboost.nl: de kosten zullen in dit geval bij de klant liggen en de les kan niet meer ingehaald worden op een ander(e) tijdstip/dag.
Voor cursussen moet je minimaal 4 dagen van tevoren afmelden. In dat geval krijg je je geld terug, anders zijn de kosten voor de klant.
Docent afwezig
In dit geval zal BrainBoost twee opties geven voor een vervang les (kan op andere locatie
binnen Amsterdam en kan bij andere docent), kan de klant geen van deze opties, dan zijn de
kosten alsnog voor de klant.
Abonnement wijzigen of extra les inboeken
Mail het verzoek naar rooster@brainboost.nl.
Betalingen
Betalingen verlopen via automatische incasso. Bij onvoldoende saldo of andere
terugboekingen zal een herinnering gestuurd worden, deze factuur dient dan binnen 7 dagen
betaald te worden. Gebeurt dit niet dan worden er administratieve kosten gerekend (50 euro
voor abonnementen of losse lessen en 25 euro voor cursussen).
Feestdagen en vakanties
Tijdens de vakanties en feestdagen, met uitzondering van de zomervakantie, lopen de lessen en abonnementen door.
In het geval van onderstaande feestdagen zal BrainBoost één of twee opties geven (afhankelijk van de lessoort) voor een vervang les (kan op andere locatie binnen Amsterdam en kan bij andere docent), kan de klant geen van deze opties, dan zijn de kosten alsnog voor de klant.
1 januari
1ste en 2de paasdag
Koningsdag
1ste en 2de pinksterdag
24 dec na 17u
1ste en 2de kerstdag
31 dec na 17u
Let op: op Hemelvaart en 5 mei gaan de lessen wel door.
• Boekhoud/facturatieperiodes. Afschrijvingen kunt u verwachten rond de volgende data