Huisregels BrainBoost
Abonnementen
- De klant neemt een abonnement af dat automatisch doorloopt.
- De klant betaalt elke 4 weken aan BrainBoost en de klant betaalt vooruit.
- Onze actuele prijzen staan op de website: https://brainboost.nl/aanbod-tarieven/.
- De boekhoudperiodes van dit jaar staan onderaan dit bestand.
- Hieraan kunt u zien wanneer
u de incasso kunt verwachten. - Het abonnement dat afgenomen wordt door de klant kan per direct worden opgezegd. Dat
betekent dat de klant bij het opzeggen van het abonnement geen opzegtermijn heeft, maar
de reeds betaalde kosten ook niet meer terug kan vragen. - In de vakanties (met uitzondering van de zomervakantie) loopt het abonnement door.
- Gaat de leerling op vakantie, zie afmelden = les verzetten hoe dat geregeld moet worden.
- Kan een leerling niet komen vanwege ziek zijn of ander plannen hebben, zie afmelden = les
verzetten hoe dat geregeld moet worden
Afmelden = les verzetten
- Op tijd afmelden: Als een leerling ziek is/niet naar BrainBoost kan komen, moet hij/zij zich
uiterlijk 12 uur van tevoren afmelden door te mailen naar: rooster@brainboost.nl. - Als er op tijd via deze mail is afgemeld, krijgt de klant (voor een week dat de klant wel kan
komen naar BrainBoost) één of twee (hangt van de lessoort af) alternatieve lestijden als
optie (kan op andere locatie binnen Amsterdam en kan bij andere docent). Mocht de klant
deze tijden niet kunnen, kan de les helaas niet ingehaald worden en liggen de kosten alsnog
bij de klant. - Alle lessen moeten binnen 4 weken na geldige afmelding ingehaald worden, anders vervallen
de inhaallessen. - Te laat afmelden (na 12 uur van tevoren) en/of afmelding zonder mail naar
rooster@brainboost.nl: de kosten zullen in dit geval bij de klant liggen en de les kan niet
meer ingehaald worden op een ander(e) tijdstip/dag. - Voor cursussen moet je minimaal 4 dagen van tevoren afmelden. In dat geval krijg je je geld
terug, anders zijn de kosten voor de klant.
Docent afwezig
In dit geval zal BrainBoost twee opties geven voor een vervang les (kan op andere locatie
binnen Amsterdam en kan bij andere docent), kan de klant geen van deze opties, dan zijn de
kosten alsnog voor de klant.
Abonnement wijzigen of extra les inboeken
Mail het verzoek naar rooster@brainboost.nl.
Betalingen
Betalingen verlopen via automatische incasso. Bij onvoldoende saldo of andere
terugboekingen zal een herinnering gestuurd worden, deze factuur dient dan binnen 7 dagen
betaald te worden. Gebeurt dit niet dan worden er administratieve kosten gerekend (50 euro
voor abonnementen of losse lessen en 25 euro voor cursussen).
Feestdagen en vakanties
- Tijdens de vakanties en feestdagen, met uitzondering van de zomervakantie, lopen de lessen
en abonnementen door. - In het geval van onderstaande feestdagen zal BrainBoost één of twee opties geven
(afhankelijk van de lessoort) voor een vervang les (kan op andere locatie binnen Amsterdam
en kan bij andere docent), kan de klant geen van deze opties, dan zijn de kosten alsnog voor
de klant.
- 1 januari
- 1ste en 2de paasdag
- Koningsdag
- 1ste en 2de pinksterdag
- 24 dec na 17u
- 1ste en 2de kerstdag
- 31 dec na 17u
Let op: op Hemelvaart en 5 mei gaan de lessen wel door.