Huisregels BrainBoost
Abonnementen
- De klant neemt een abonnement af dat automatisch doorloopt.
- De klant betaalt elke 4 weken aan BrainBoost en de klant betaalt vooruit.
- Onze actuele prijzen staan op de website: https://brainboost.nl/aanbod-tarieven/.
- De boekhoudperiodes van dit jaar staan onderaan dit bestand.
- Hieraan kunt u zien wanneer
u de incasso kunt verwachten. - Het abonnement dat afgenomen wordt door de klant kan per direct worden opgezegd. Dat
betekent dat de klant bij het opzeggen van het abonnement geen opzegtermijn heeft, maar
de reeds betaalde kosten ook niet meer terug kan vragen. - In de vakanties (met uitzondering van de zomervakantie) loopt het abonnement door.
- Gaat de leerling op vakantie, zie afmelden = les verzetten hoe dat geregeld moet worden.
- Kan een leerling niet komen vanwege ziek zijn of ander plannen hebben, zie afmelden = les
verzetten hoe dat geregeld moet worden
Voorwaarden voor het Afmelden van Lessen bij BrainBoost
- Afmelden van een les
Klanten kunnen een afmelding voor een geplande les van hun leerling doorgeven via ons online systeem: mijn.brainboost.nl. Dit moet uiterlijk 12 uur vóór de geplande starttijd van de les gebeuren. - Te laat afmelden
Als een afmelding minder dan 12 uur voor de starttijd van de les wordt doorgegeven, dan kan de les helaas niet worden ingehaald. De les wordt dan als gevolgd beschouwd en kan niet opnieuw worden ingepland. - Tokens voor tijdige afmeldingen
Bij een tijdige afmelding (vóór de 12-uur deadline) ontvangt de klant een token. Deze token kan gedurende het lopende schooljaar worden ingezet voor het inplannen van een extra les via de module voor extra lessen in ons online systeem. - Geldigheid van de token
De ontvangen tokens zijn geldig tot het einde van het lopende schooljaar. Tokens die na deze periode niet zijn gebruikt, komen te vervallen. - Inplannen van extra lessen
Tokens kunnen door de klant zelf worden ingezet via de extra lesmodule op mijn.brainboost.nl. Het inplannen van deze extra lessen is afhankelijk van de beschikbaarheid van onze docenten en leslocaties.
Met deze voorwaarden willen wij onze klanten maximale flexibiliteit bieden, binnen de grenzen van een efficiënt en goed georganiseerd lesrooster. Mocht u vragen hebben over deze voorwaarden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Met deze voorwaarden willen wij onze klanten maximale flexibiliteit bieden, binnen de grenzen van een efficiënt en goed georganiseerd lesrooster. Mocht u vragen hebben over deze voorwaarden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Docent afwezig
In dit geval zal BrainBoost twee opties geven voor een vervang les (kan op andere locatie
binnen Amsterdam en kan bij andere docent), kan de klant geen van deze opties, dan zijn de
kosten alsnog voor de klant.
Abonnement wijzigen of extra les inboeken
Mail het verzoek naar rooster@brainboost.nl.
Betalingen
Betalingen verlopen via automatische incasso. Bij onvoldoende saldo of andere
terugboekingen zal een herinnering gestuurd worden, deze factuur dient dan binnen 7 dagen
betaald te worden. Gebeurt dit niet dan worden er administratieve kosten gerekend (50 euro
voor abonnementen of losse lessen en 25 euro voor cursussen).
Feestdagen en vakanties
- Tijdens de vakanties en feestdagen, met uitzondering van de zomervakantie, lopen de lessen
en abonnementen door. - In het geval van onderstaande feestdagen zal BrainBoost één of twee opties geven
(afhankelijk van de lessoort) voor een vervang les (kan op andere locatie binnen Amsterdam
en kan bij andere docent), kan de klant geen van deze opties, dan zijn de kosten alsnog voor
de klant.
- 1 januari
- 1ste en 2de paasdag
- Koningsdag
- 1ste en 2de pinksterdag
- 24 dec na 17u
- 1ste en 2de kerstdag
- 31 dec na 17u
Let op: op Hemelvaart en 5 mei gaan de lessen wel door.